Product: Aarons Tv Rental Clear all filters (0 of 56 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
I rented a TV for my son. They never sent the remote to the TV. Finally they were able to find one or ordered a knew one a month later. Never got credit since couldn't use TV. Then asked if I could make payment on 7/25/18 and was told no they would need to come get...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hello, Thank you for sharing. Happy to asisst with filing a formal complaint with upper management. In order to file that issue we will need you to email us at myexperience@aa...

1.9
Product
Aarons Tv Rental
#1307436
I got 2 televisions a 75 in and a 55 in tv and Alex picked up my 55 in tv to fix it and it has been months and they seem to loose my tv and keep giving me the run a round this the Walzem store in San Antonio Tx. My name us Tyrone Wright
Read more
LuckyDogCares
LuckyDogCares
Aarons Verified Representative

Hello Tyrone,We are sorry to hear that you had a negative experience. Can you please send us an email to myexperience@aarons.com with your email address and best contact numbe...

1.0
Windcrest,Texas
Product
Aarons Tv Rental
#1252375
The guy also had someone bring him his personal car and drive the aarons truck away while he sat in front of my house until dark.I feel like this was very business like and was very rude and would not do anyone luke i was done today and will never rent anything from...
Read more
LuckyDogCares
LuckyDogCares
Aarons Verified Representative

Hi,We appreciate you bringing this to our attention. We are sorry to hear of your negative experience. Our goal is to provide the best customer service experience and to hear ...

2.1
Product
Aarons Tv Rental
#1226626
Last Friday I noticed that my TV volume was going up and down at random times. Then I noticed on Monday when I turned my TV on it did not turn on for almost 10 minutes in both of these problems have been going on I called Friday they were supposed to come up Monday...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hello,Hppy to help! In order to better assist you we need for you to email us at myexperience@aarons.com and include your first and last name, phone number and zip code so we ...

2.7
Product
Aarons Tv Rental
#1195921
I WAS RENTING A TV FROM AARONS AND AARONS CAME TO PICK UP THE TELEVISION AND I TRIED TO CARRY IT DOWNSTAIRS AND DAMAGED THE TV. I'VE ALREADY PAID 2 PAYMENTS SINCE INCIDENT OF $75.00 A MONTH. AARONS CAME FOR PAYMENT DUE THIS MONTH AND THE DRIVE CAUGHT ME BREAKING DOWN...
Read more
LuckyDogCares
LuckyDogCares
Aarons Verified Representative

Hello,Happy to help address your issues and concerns. Can you please email us at myexperience@aarons.com and include your first and last name, phone number and zip code with d...

3.0
Product
Aarons Tv Rental
I didn't like
  • Words that came out of the mouth of a managers mouth
  • I have never ever exp this type of treatment from any business
#1194654
I signed a contract to rent/lease a large 4K Flatscreen television.It was delivered to me, unopened, and left on my porch. It sat there approximately 2 weeks, until my brother came from out of town to help me get it out of the box. At this time, the screen was cracked....
Read more
LuckyDogCares
LuckyDogCares
Aarons Verified Representative

Hello,Thank you for brinign this to our attention. We are sorry to hear that you feel that way and wish there was something we could do to change your mind. We greatly appreci...

Anonymous
Anonymous

Wait a minute, if they won a judgement against you, your lawyer did not give you the correct answer. Maybe you did not ask the correct question. Expect a visit from the she...

1.0
Product
Aarons Tv Rental
#1100229
Ive rented and payed off several itwms with aarons purely due to convenience of getting an item like new washer when old one clunks out and need new appliance out of nowhere. If you are one day behind online making payment they harrass your contacts! This pasr HOLIDAY...
Read more
LuckyDogCares
LuckyDogCares
Aarons Verified Representative

Hello,Thank you for bringing this to our attention. We greatly appreciate your business and valus you as a customer. We would to resolve any issues that you may be having. We ...

Anonymous
Anonymous

Most of their customers ARE deadbeats.

2.2
Product
Aarons Tv Rental
#1098158
Show

Aarons - Tv

I am curently paying for a broken tv that someone broke into my place and broke we informed the office and they informed me they didnt care that i had to pay for it
1.6
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
Product
Aarons Tv Rental
#1068288

We took it back to Aarons and we never saw it again, but of course we had to keep paying for it. Now after 1 1/2 years we are fed up with Aarons and with Ethan not returning phone calls. We went out and bought our own fridge, mattress and box spring. We then called...
Read more
LuckyDogCares
LuckyDogCares
Aarons Verified Representative

Hello,I am sorry to hear that you feel that way.We greatly appreciate and value our customers.We would love to look more into this situation and see if there is something else...

1.0
Product
Aarons Tv Rental
I didn't like
  • Manager
#1015828
We are currently going through the same issue, we were sent a early pay out from Aaron's that said 800 would be our po.We went in today 1-25-17 an was told 1200 was are pay out. Not happy , an corporate says contact the store we went through.What good is corporate for...
Read more
LuckyDogCares
LuckyDogCares
Aarons Verified Representative

Hello,Happy to look into this for you and see exactly why the price went up. We can be reached at response@aarons.com. In the email include your account info, store name, zip ...

Anonymous
josh

did you go over your 120 days same as cash? maybe that is why your payout amount went up. check to see when your 120 days expired. maybe it already has. don't get mad at the s...

Product
Aarons Tv Rental
#997278